آن دم که با توام
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 71049
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




ای آنکه زنده از نفس توست جان من

آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من



آن دم که با توام، سیرم از شعر و از شراب

می‌ریزد آبشار غزل از زبان من



آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها

سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من



بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم

زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!



با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟

خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من



نظرات شما عزیزان:

Downloading
ساعت10:43---14 خرداد 1390
سلام دوست عزیز وبلاگت بسیار خوب و جالب بود بهت تبریک میگم امیدوارم موفق باشی
منتظر شما هستیم در Downloading با جدیدترین و بهترین های فیلم موزیک و عکس های دیدنی
(از بنر های ما در وبلاگتون استفاده کنید و ما رو به نام Downloading-Music لینک کنید و بعد به ما اطلاع بدید برا استفاده از بنر ها ابتدا با کلیک چپ روی بنر ما بکشید بعد از انتخاب بنر کلیک راست کرده و گزینه Copy را زده و به وبلاگ خود آمده و به ارسال مطلب جدید رفته و کلید های Ctrl+V را فشار بدید و حالا بنر ما درون صفحه قرار دارد با تشکر از شما)

downloading.s2a.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 8:38 ::  نويسنده : محسن